Η Μεθοδολογία μας​

Η Μεθοδολογία μας

Η μέθοδος μας στοχεύει σε:

  • Αποτελεσματική κι άμεση χρήση της γλώσσας –στόχου
  • Εμβάθυνση στο πολιτισμικό πλαίσιο της γλώσσας – Στόχου για βαθύτερη κατανόηση της
  • Ουσιαστική ανάπτυξη των κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων του Διδασκομένου στη γλώσσα-στόχο

Στόχος μας ειναι η αξιοποίηση των πιο σύγχρονων εκπαιδευτικών μέσων για την εκμάθηση ξένων γλωσσών.

Αυτά είναι:

  1. Χρήση τεχνολογικών και ψηφιακών μέσων κατά τη διδασκαλία (Διαδραστικός Πίνακας, ψηφιακό υλικό διεθνών Εκδοτικών Οίκων)
  2. Μαθητο-κεντρική μέθοδος διδασκαλίας (Bottom-up)
  3. Διαδραστικές , πολύ-αισθητηριακές τεχνικές μάθησης (gamification , projects, role-play , handcrafts)
  4. Εργαστήρια επικοινωνιακών δεξιοτήτων (oral skills, writing development)
  5. Διαμόρφωση εξατομικευμένων προγραμμάτων σπουδών ανάλογα με τις ανάγκες του διδασκομένου (Customized learning)
  6. Αξιοποίηση του πολιτισμικού πλαισίου της Γλώσσας – Στόχου για την βαθύτερη κατανόηση της
  7. Αξιοποίηση αποκλειστικά δικού μας διδακτικού υλικού βασισμένο στη τρέχουσα επικαιρότητα
  8. Χρήση εγχειριδίων υψηλής ποιότητας βασισμένα σε διεθνή πρότυπα βιβλιογραφίας

Αποτελέσματα: ο διδασκόμενος είναι γρήγορα σε θέση να:

  • Χειρίζεται τη γλώσσα- στόχο με αυτοπεποίθηση
  • Ανταποκρίνεται με επιτυχία στις επικοινωνιακές του ανάγκες
  • Απολαμβάνει τη διαδικασία εμβάθυνσης σε μια νέα κουλτούρα
  • Ενεργοποιεί την κριτική του σκέψη
  • Αναπτύσσει νέες επικοινωνιακές και πνευματικές δεξιότητες

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

Στο πλαίσιο της ολιστικής μαθησιακής εμπειρίας που προσφέρουμε ο διδασκόμενος μπορεί να ξεπεράσει τις δυσκολίες που κάθε μαθησιακή διαδικασία ενέχει αξιοποιώντας:

  1. To τεστ κατάταξης (placement tests) ώστε να ενταχθεί στο τμήμα και το επίπεδο που θα μπορέσει ν ‘ανταποκριθεί με επιτυχία
  2. Τις συναντήσεις με τον Διδάσκοντα του κάθε Τρίμηνο ώστε να ενημερωθεί για την πρόοδο και τις περιοχές βελτίωσης του
  3. Της συναντήσεις των γονέων με τον Διδάσκοντα κάθε τρίμηνο ώστε ο γονιός να αποτελεί σύμμαχο στο εκπαιδευτικό έργο
  4. Τις έκτακτες ενημερώσεις από τον διδάσκοντα οπότε η μαθησιακή διαδικασία παρουσιάζει δυσκολίες και την πρόταση συγκεκριμένων μεθόδων αντιμετώπισης αυτών
  5. Τα σεμινάρια συμβουλευτικής για παιδιά , εφήβους ή γονείς ώστε το παιδί ή ο έφηβος να ενισχύεται ψυχολογικά
  6. Τα μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας ή μελέτης ώστε να ξεπερνιούνται έκτακτες δυσκολίες άμεσα και αποτελεσματικά

Γιατί να μάθω μια ξένη γλώσσα;

Η γνώση μιας ή και περισσότερων ξένων γλωσσών αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για τους ανθρώπους του 21ου αιώνα.

Η γνώση μιας ξένης γλώσσας δίνει τη δυνατότητα επικοινωνίας με άλλους που μιλούν αυτήν την γλώσσα, αποτελεί σημαντικό προσόν για την εύρεση εργασίας σε πολλά εργασιακά, αλλά και ακαδημαϊκά πεδία, ιδίως στη σύγχρονη εποχή της παγκοσμιοποίησης και πολυπολιτισμικότητας. 

 

languages